Gisteren ontvingen wij het droevige bericht dat onze secretaris en erelid Hans Vreeman op 71-jarige leeftijd is overleden.

Het verlies van het gezicht van onze tafeltennisvereniging Tavenu raakt ons diep.
Hans heeft de afgelopen 50 jaar onze vereniging vertegenwoordigd als secretaris en wedstrijdsecretaris.
Maar hij deed zoveel meer; jarenlang was hij de begeleider van onze jeugd en de initiatiefnemer van ‘t 55+ tafeltennis. Als bestuurslid heeft hij alle ups en downs van onze club meegemaakt en in goede banen geleid met zijn tomeloze inzet. Dezelfde inzet waarmee hij als tafeltennisser tot vorig jaar zoveel wedstrijden won.

Daarnaast heeft hij ook binnen de voetbalvereniging ZBVH en de Eendrachtskerk vele taken als bestuurslid vervult.
Samen met hen hebben wij Hans voorgedragen voor een lintje, waarna hij door de koningin benoemd is tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Een fijn mens en sportvriend is er niet meer.
We zullen hem enorm gaan missen.

De familie wensen wij heel veel sterkte om dit verlies te dragen.