Lid worden van Tavenu Numansdorp

Eerst even proberen….. DAT KAN!

Vanzelfsprekend wil je eerst even proberen of de tafeltennissport wat voor je is. Je hoeft pas te besluiten of je lid wilt worden na vier keer spelen of meetrainen zonder verdere verplichting (direct lid worden kan natuurlijk ook). Het lidmaatschap gaat in vanaf de vijfde keer dat je hebt gespeeld. Tijdens het proefspelen kan de vereniging je een spel batje lenen. Zorg dat je zaalschoenen aandoet die geen strepen op de zaalvloer achterlaten.

Om kennis te maken kan je op maandagavond langskomen tussen 19:30 uur en 23:00 uur of op donderdagavond tussen 20:30 uur en 22:30 uur.
Als je besluit langs te komen, neem dan contact op met één van onze bestuursleden.

Om lid te worden moet je het inschrijfformulier volledig ingevuld en ondertekend inleveren bij een van de bestuursleden, opsturen naar de secretaris of e-mailen naar de ledenadministrateur. Je gaat het lidmaatschap aan voor onbepaalde tijd.

Voor de volledigheid melden we ook op deze plek dat, als je onverhoopt je lidmaatschap weer wilt opzeggen, je dit alleen kan doen met een schriftelijke afmelding bij de ledenadministrateur. Daarbij willen wij graag de reden weten van de opzegging. Let op: statutair kan dit opzeggen alleen per einde contributie jaar (seizoen) MET EEN OPZEGTERMIJN VAN 1 MAAND. Dus opzeggen moet vóór 1 juni gebeuren.

Senioren maandagavond van 19.30 uur tot 23.00 uur
donderdagavond van 20.30 uur tot 22.30 uur (extra trainingsmogelijkheid, zie contributie)

Contributie

Senioren € 110,00 per jaar (maandagavond of donderdagavond. Dus niet beide avonden!)
Senioren tweede avond, de kosten zijn € 75,00 per jaar (maandag of donderdag)
Competitietoeslag Senioren € 56,= per jaar (twee competities)

Contributie kan in een of twee termijnen voldaan worden via automatische incasso (voorkeur) of via een factuur.

Voor meer informatie kunt u mailen naar het bestuur of bellen. Bekijk het menu ‘Vereniging’ met de contactgegevens.

Formulier om lid te worden
Machtigingsformulier Senioren
Huishoudelijk reglementen van onze vereniging